Finanční účetní

Centrála EUC

Kdo jsme my?

Společnost EUC a.s. je jedním z největších poskytovatelů zdravotní péče v České republice. Provozujeme polikliniky, nemocnice, síť lékáren, laboratoří a další specializovaná zdravotnická zařízení v oblasti privátní ambulantní i pracovně-lékařské péče.

Pro skupinu EUC zajišťujeme kompletní účetnictví v centrální finanční účtárně v Praze. Centrální účtárna je sestavena z několika týmů a každý z nich zastřešuje vedení účetnictví pro několik zdravotnických zařízení.

V současné době hledáme do týmu kolegu/kolegyni od kterého očekáváme následující znalosti a dovednosti.

Co u nás budete mít na starosti

  • Vystavování vydaných faktur dle zadaných podkladů,
  • Účtování došlých faktur a vytváření platebních příkazů
  • Účtování bankovních výpisů,
  • Zúčtování pokladních dokladů,
  • Zúčtování cestovních náhrad,
  • Inventarizaci svěřených účtů,

Co od Vás potřebujeme

  • Znalost MS Office,
  • Znalost IS Helios Green výhodou,
  • Znalost podvojného účetnictví,
  • Schopnost učit se novým věcem,
  • Pečlivost, spolehlivost.

Co vám za to můžeme nabídnout:

  • Práci v příjemném, moderním prostředí,
  • Výborná dopravní dostupnost,
  • Možnost věnovat se komplexnímu účetnictví a profesně se rozvíjet,
  • Příležitost kariérního postupu,
  • Benefity – 5 týdnů dovolené, stravenky, kafeterie a další
  • Místo pracoviště PRAHA 5

Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete nám svůj profesní životopis.

Mám zájem o tuto pozici