Všechny naše kliniky a lékárny fungují v běžném rozsahu dle aktuální provozní situace. Vstupujte s nasazeným respirátorem FFP2.

Asistentka vedení společnosti

Centrála EUC

Pro naše oddělení sekretariátu hledáme novou kolegyni, která se stane pravou rukou manažerky sekretariátu, zvládne běžnou administrativu a komunikace s vedením společnosti pro ní není žádnou překážkou.

Náplň práce:

  • administrativní podpora top managementu EUC/CM a generální ředitelky CM (zastřešení podpisových knih vedení CM, tvorba zápisu z jednání porad, organizace porad vč. technické stránky, správa kalendářů)
  • správa datových schránek skupiny EUC
  • objednávání kancelářských potřeb dle požadavků
  • skenování a kopírování dokumentů, smluv a ostatních materiálů dle potřeby
  • vedení pokladny a platby kartou
  • odbavování telefonních hovorů a e-mailů
  • zástup za manažerku sekretariátu v době její nepřítomnosti

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání
  • uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • samostatnost, pečlivost a komunikativnost
  • příjemné vystupování

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • příjemné a moderní pracovní prostředí
  • možnost kariérního růstu
  • pracovní doba od 8:00 – 16:30 hod.
  • benefity – 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, nadstandardní zdravotní péče, karta Multisport a další

Mám zájem o tuto pozici


Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA od Google s ochranou soukromí a podmínkami používání .